liamkillen

Alla inlägg den 30 maj 2018

Av liamkillen - 30 maj 2018 21:47

på bloggen <3
Såå fint :) o denna gång tackar jag Erica Liams syster för jobbet, sååå duktig <3
Jag är både glad o tacksam över hjälpen då jag inte har den kunskapen alls <3

Kram ;)

Av liamkillen - 30 maj 2018 21:37


Hejsan!! Idag bytte jag ut headern här på Liams och Monikas blogg för en liten uppfräshning, hoppas ni gillar den! Jag ville bara kika in och säga att jag tycker det är så kul att denna blogg finns för oss nära och kära som inte kan träffa honom helatiden:( men även för allmänheten. Jag tycker det är så viktigt att berätta allt som händer i livet och inte bara skriva det positiva sakerna utan att det finns motgångar som mamma osv. Riktigt bra gjort av dig Monika och så viktigt att visa att det inte är lätt att vara en ensamstående mamma helatiden. 


Jag är så himla tacksam att ha Liam i mitt liv och han gör mina dagar (när jag är med honom) helt perfekta och gör mig så glad & tacksam för livet. Jag älskar Liam över allting och betyder heeela världen för mig. Här nedanför ser ni de bästa bilderna jag fått på mina underbara syskon! Jag älskar er så mycket.


PUSS & KRAM



            

Av liamkillen - 30 maj 2018 19:02

Så härligt :) men även en svår tid för Liam.
Får skriva lite om det i ett annat inlägg.
Nu tänkte jag bara uppdatera med hjälp av bilder <3

Ha en fin kväll <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards