liamkillen

Alla inlägg den 25 januari 2018

Av liamkillen - 25 januari 2018 22:13

Igår blev det ett nytt läkarbesök för Liam förra veckans besök gick toppen o gårdagens besök blev lite mer kaotiskt då Liam sätter reglerna :) men doktorn skrattade gott hela tiden o allt gick bra till slut.
Akut bronkit o vi fick gå o hämta medicin ;(
Nästan all medicin för barn är ju gratis numera vilket såklart är toppen men känns liiiite konstigt ändå, man är ju liksom van att betala :)

Liam fick så gulligt brevbud från skolan igår också <3

Så kul o omtänksamt <3
Idag på em kom Dessan o jag fick lite frigång o passade på att åka till jobbet :)
Sedan till mamma o hjälpte henne att betala räkningar :( hon frågade mig om jag hade tagit dit dem räkningarna alltså :) oj oj mina räkningar vill hon inte ha det är ett som är säkert... haha. Lite roligt är det i all galenskap men även jobbigt mamma är rejält snurrig men har klara stunder också faktiskt även om dem blir färre o färre <3 vi kämpar på o nu är syrran inneboende hos mor över helgen :)
Köpte mig en stor o fin väska (när jag ändå va på äventyr haha)

Sjuklingen sover nu men någon gång under dagen har han varit kreativ o fotat med min mobil :)

Haha kul liten kille har jag iallafall <3
Ha en fin kväll <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards