liamkillen

Alla inlägg den 31 maj 2017

Av liamkillen - 31 maj 2017 22:29

Tiden går o mycket händer hela tiden... jag hinner inte riktigt med...tyvärr!!
Men just i dagarna har jag drabbats av akut ryggskott :( jag har aldrig haft det förrut men jag kan helt klart jämföra dem värsta smärtorna med värkarna när jag fött barn.. insiteten i smärtorna är demsamma faktiskt.. men att smärtorna inte ger ngt positivt gör ju att jag undrar varför liksom ;)
Ja, ja jag hinner läsa mycket o googla mycket! Avboka möten, omboka o boka nya.. har ju en del att fixa trots att jag ligger orörlig på soffan.
Igår morse sprang Liam till skolan innan jag hann blinka.. jag hann knappt låsa dörren här hemma innan fritidspersonalen fångade in honom vid skolporten. Tack o lov inga taxibilar eller cyklande barn ivägen.. denna gång <3
Har fått besked efter utredning att Liam även har autism.. tufft ja absolut men ändå skönt att få ett kvitto på det jag undrat o tänkt :(
Trots det behöver jag landa lite o även gråta lite,
Det är så tufft o jag undrar än en gång hur jag ska fixa allt.
Nu lite bilder på min älskade kille <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards