liamkillen

Alla inlägg den 4 maj 2017

Av liamkillen - 4 maj 2017 22:30

Jaa, så kan man sammanställa livet här hemma...

Ops, förra helgen hände det en olycka?! Liam drog surfplattan i tv:n :( under dans o lek från hans sida.
Trots skyddsskiva :( den sprack o gjorde så tv:skärmen sprack (trots att den skulle vara okrossbar)
Tv nummer 3....
Min ork att reagera finns knappt längre, Liams konsekvenstänk tycks inte fungera alls!?
Thomas blev förbannad o pratade med Liam om att det va oacceptabelt!
Kan bara hoppas att Liam kan koppla rätt här!
Han är så duktig annars på flerstegstänkande, men inte när han gör ngt fel!
Svåra situationer, men Thomas jag är trots tårar (när det hände) glad att du reagerade o satte ner foten..
Inte lätt för dig alls nånstans såå eloge till dig <3
Åå, jaa .... här skickar jag en giftpil till den frånvarande pappan utan ansvar!! Fyyyy o blääääää!!

Sol mys o promenader har vi också :)
<3

Dem här två är helt underbara <3
O ihop är dem värsta teamet :)
Är så tacksam för det <3

Ny tv, på egen risk..

Två barnfria dygn <3

Thomas o jag lyxar :) bara är o njuter!
Kort men intensivt ;)

Är så glad Thomas för all hjälp du orkar/hinner ge till Dessan o Kim i deras bygge... betyder såå mycket för mig!!
Älskar att höra om foten i målarburken o andra små incidenter ni har :) :)
Blev typ en kärleksförklaring i bloggen idag ;) det bjuder jag på!
Känner att jag har såå mycket att vara tacksam för <3
Sov gott alla fina <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards