liamkillen

Alla inlägg den 18 januari 2017

Av liamkillen - 18 januari 2017 19:07

Lite trött på allt sjukt nu som vandrat runt o avlöst varandra i familjen....
Liam är fortfarande inte helt kry febern ligger runt 38 orken är nedsatt han är hostig men uttråkad!! :( magsjuka o influensa tar extra hårt på honom... även om han alltid går på turboläge.
Idag började även jag snörvla o nysa o såklart är även Dessan drabbad som ändå varit här mellan varven för att ge mig lite pauser! <3
Idag åkte vi ändå på återbesöket till öron efter operationen o det gick toppenbra :) läkaren fick kolla tom peta lite o som avslutning fick doktorn en bamsekram <3 så mycket kred till den läkaren :) ock till Liam dem där två gillar varandra.
Allt såg bara bra ut :)
Sedan bestämde vi faktiskt att gå på bio kl 14 perfekt inget folk bara vi :) sånär som på 6 pers till längst bak i salongen.. Liam fyllde ju 10 år igår o det blev bara ett litet firande kalaset blir senare så vi tänkte att lite kompensation borde han få :)
Blev "Sing" faktiskt omtyckt av oss alla ;)


Liam älskar ju o dansa till eftertexterna ;) <3

Mamma ta kort på mig ropar han ;)

Det hade jag redan gjort men såklart gör jag det igen <3
Trött o slut Liam snorig o nysig mamma, vi tar en dag i taget här nu.
Är så sugen på att boka in lite värme sol o bad tror det skulle göra oss gott.
Ha en fin kväll <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards