liamkillen

Alla inlägg under september 2016

Av liamkillen - 13 september 2016 20:58

... i stallet idag, vädret är ju galet underbart.

Liams häst Zander

Min lilla pajas hihi

Alex Liams kompis.

Ha en fin kväll o skratta mycket o ofta...

... riktig söting

Av liamkillen - 13 september 2016 07:09

En härlig start på dagen.

Av liamkillen - 12 september 2016 21:14


  Ha en fin kväll 💗



Av liamkillen - 11 september 2016 00:23

Det kan man undra?
Såg filmen igen för säkert femte gången..
Har tidigare inte reagerat mer annorlunda på filmen än någon annan tror jag men idag....
Usch ngn tryckte på knappen så tårarna sprutade o ilskan växte i kroppen!
Liam börjar bli stor kille o jag ser omgivningens ögon mycket mer nu än tidigare!
Tack o lov känner jag bara värme från min närmaste omgivning tror även flertalet fått upp ögonen o blivit mindre fördomsfulla.
Det som slår mig är hur ensam jag egentligen är i det som gäller Liam, beslut både stora o små har jag ingen o dela med ingen som har samma intresse för mitt/vårt barn som jag!! o det gör mig såå ledsen!
Då många beslut är svåra o tunga!
Usch så många tårar som runnit ikväll men känner ändå en styrka att kämpa för min fina underbara annorlunda son.
Kärlek.

Av liamkillen - 8 september 2016 22:43

En så bra titel o vilket underbart program som skildrar problematiken med psykisk ohälsa.
Grät mig genom programmet.
Så fint att få följa dem drabbade o deras familjer.
Att få en diagnos kan förändra allt all kaos kan få en förklaring som i sin tur får förståelse som i sin tur kan ge kärlek.
Att få följa Robert sångare i Takida/Stiftelsen o hans fru va otroligt rörande o gav en otrolig insikt i hur en person med psykisk ohälsa kan må o deras anhöriga.
Jag har varit där o är delvis fortfarande inte själv men som anhörig.
Hjälp finns att få, som anhörig står man sig slätt...
Det går inte man kan inte fixa o trixa det hjälper inte!! Det hjälper inte!!
Det måste man förstå!
Den drabbade måste själv inse vad som händer o sker, samt söka hjälp!
Det är ABSOLUT inte skämmigt ..
Gört bara, KÄRKEK.

Av liamkillen - 4 september 2016 19:11

... på Kolmården som vi väntat på.
Humana bjöd in familjer med assistenter.
Vi hade en toppendag.
Redan vid biljettutdelningen blev vi "påhoppade" av en representant som undrade om vi kunde tänka oss att låta en fotograf följa oss en stund inne på Kolmården för att ta lite bilder på Liam.
Självklart ville vi det :)

Så här är Marie :)
Vi började med Bamses värld.

Tittade på djur o åkte linbanan

Lite läskigt tyckte Liam

Sedan tittade vi på delfiner

Åt glass o mat o hade en väldigt fin dag.
Kolla på Facebook Fotograf Marie Pedersen.
Tack Humana för en underbar dag o tack Marie.

Av liamkillen - 4 september 2016 08:23

I bilder......

Å när jag frågade om han ville gå o sova fick jag till svar:
-ABSOLUT inte!!
Haha..
Kan avslöja att det blev kudden snart nog o dem små blå for igen snabbare än huvudet landade på kudden.
Min lilla kille, mammas älskling.

Av liamkillen - 4 september 2016 08:14

I torsdags efter skola o jobb så åkte vi ut på landet o tittade på kossor...

Liam va mycket nöjd.

Efter det blev det "Donken" mat i gräset.

Liam älskar dessa små utflykter.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards