liamkillen

Alla inlägg den 21 september 2016

Av liamkillen - 21 september 2016 21:42

Tror jag har koll på läget hehe...
Packat till Liam för fyra dygn, badkläder till skolan samt allt Kortids behöver o fickpengar. Skriva i skolboken samt korttidsboken.. Kudde o tubbisar imorgon bitti.
Min packning blir lite vad det blir haha..
Kick off med jobbet o övernattning hoppas min rumskamrat håller sig lugn ;)

Imorgon kramas vi hej o puss.

Av liamkillen - 21 september 2016 19:15

Min tv är i ordentlig fara grrrr....
Liam har gjort det till en grej att springa fram o dunka näven på tv:n helst inte en gång utan flera om han hinner!!!
Jag skriker högt vilket troligen gör det ännu roligare att banka på...
Två tv- apparater gick sönder eller rättare sagt tog Liam sönder inom loppet av en vecka för typ 5 år sedan.. Vill inte uppleva det igen...
Får panik känner ilska o frustration o han förstår ju INTE konsekvenserna av hans handlingar!!!
Precis så är det!! Jag vet ju det men att sitta o inte regera känns ju lätt övermänsklig, puh!

Just nu är detta min lösning på att jag ska hinna fram när han går till attack även om jag är tre meter bort..
Funkar okej just nu hehe.. men jag är numera hemmets tv-vakt o inte mycket annat blir gjort...
Får roa mig med snapchat, alltid ngt...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards