liamkillen

Direktlänk till inlägg 15 september 2016

Möten o lite jobbig insikt!

Av liamkillen - 15 september 2016 21:06

Ibland tror jag att jag faktiskt förskönar vardagen... 🤔
Just nu är det rätt tufft, Liam är äldre testar otroligt mycket har en egen vilja o har ett rätt trist humör av o till.
Vissa beteenden känns oövervinnerliga jag förstår dem inte o vet inte hur jag ska hantera det!
Tänker inte beskriva dem här även om jag är väldigt öppen så känns det svårt o orättvist att göra det.
Va på ett möte idag gällande Liam o jag gillar när människor är raka o ärliga men ibland är det såklart tufft o väldigt ledsamt också.
Pratade lite framtid o det jag tänker o alla andra säger är att det blir bättre när han blir äldre o lugnar sig lite...
Det jag idag förstod är att så blir det troligen inte alls snarare kan olika beteenden förstärkas o har man som jag en extremt envis liten gosse så kan det bli riktigt tufft.
Faktiskt så tufft att vår vardag inte kommer fungera.
Vill inte ens tänka tanken att vi ska komma dit..
Alltså att han inte längre ska kunna bo hemma.
Men känner ändå nån sorts tacksamhet att ngn med erfarenhet vågar säga detta!
Idag får jag tex oftast bära hem Liam från fritids vilket jag såklart inte kan göra när han är typ 13.
Han är redan nu stark som en björn vilket också oroar mig lite faktiskt.
Imorgon har vi ett sip möte på habiliteringen där jag, skola o Lss handläggare är med samt logoped o sjukgymnast från Haben.
Tagit ledigt från jobbet lärt mig att såna här stormöten river upp o river runt i hela känsloregistret.
Måste även ta hand om mig själv, har jag hört hehe..
Ha en fin kväll 💗 Liam sover jag har det gott o laddar för morgondagen.

Ska hämta detta skrivbord imorgon o kanske slänger med nån ljuslykta också... Man kan aldrig få för många ljuslyktor eller hur? 😘

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liamkillen - 15 juli 2022 21:44


      

Av liamkillen - 14 juli 2020 19:19

Hej på er! Jag bloggar ju inte så mycket längre då jag tycker det är svårt med gränsdragningar Liam är ju ändå 13 år nu o som bloggen är tänkt ska det ju handla mest om honom men även våran vardag. Känner ändå att jag ställs inför många frågor hel...

Av liamkillen - 11 juni 2020 22:58


Hej igen! Kan inte riktigt bestämma om jag hinner o orkar blogga men ibland är det väldigt skönt att både skriva av sig o informera samtidigt. Imorgon är det avslut på skola o fritte våran trygga vardag som vi haft i sex år är över. Nu kan vi int...

Av liamkillen - 14 april 2020 19:01

Corona karantän vab för vanligt virus vem vet i dessa tider? Blev iallafall hemringd måndag för två veckor sedan. Liam va inte mer snorig än vanligt men nu gällde ju såklart lite andra regler.. han träffade typ ingen men snorigare blev han o hosti...

Av liamkillen - 20 februari 2020 18:45

Hej! Längesedan nu    vill skriva för dem som undrar om Liam o hans liv.Han mår bra men vi kämpar hela tiden på i vår vardag   Det som nu är på gång är både tufft svårt o jobbigt... troligen värst för mig, men tanken är nu att Liam ska få en helhetsl...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards