liamkillen

Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av liamkillen - 5 augusti 2016 17:43

Oj, lång rubrik men också liiiite bloggande på sistone 😳
Semester ja, kan vara väldigt olika vad det innebär men för dem flesta av oss tror jag det betyder att koppla av, varva ner o bara vara.. Ta dagen som den kommer liksom.. 💗💗
Eller nä kanske inte ändå ? nu ska vi ju hinna träffa alla vi inte hinner med annars flänga land o rike runt ?😜 besöka platser vi annars inte hinner med o se 😊 oj hur blev det här nu då? 🙄
Som sagt semester är olika för oss alla 💗
Jag njöt hos syrran o svågern när jag fick en barnfri vecka 😍😍 god mat o dryck, Yran med Winnerbäck på toppen samt Bo Kaspers, Van Morrison mfl..
Så härligt 😊 dock körde vi en liten omväg som innebar att jag gick uppleva Höga kusten bron ( två ggr på 30 min dessutom) 😂😂😂
Innan det, blev det baddagar vid havet Skärgårdsvåfflan med barn, vän o styvbarn 😍 o lilla Pepsi såklart 🐕 💕😊
Hem landa.... Andas..... 😉  hämta efterlängtad Liam från Kortids 😍
Tårar 😢 Glädje 😍 Kramar o tyvärr bristande omsorg o verkligheten slår mig i facet direkt 😬😖
Vill bara komma hem o mysa o gosa 💗 Vilket vi gör 😘

När nästa tråkiga upptäckt sker 😭
Måste dela inläggen, så fortsättning kommer strax 😳💕

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards