liamkillen

Alla inlägg under april 2016

Av liamkillen - 5 april 2016 18:28

I lördags hade vi besök av Liams pappa Micke o systrarna Erica o Frida 😊
Bollen plockades fram o det lektes under order av Liam 🙄😏

Det blev soffmys o korvgrillning 💗

Liam njuter i fulla drag 👍🏻😊 kom snart igen 💗

Söndag o kalas för Nova 3 år 🎉🎈🎁 finaste o gulligaste tjejen som älskar Frost o Bamse 😄

Så spännande fint o gott 😊
Tack Nova för ditt fina kalas 🎈💕

O lilla Elton o jag fick mysa lite, inga bilder på det men väl på Elton när han sitter i farfars mammas knä 😄 ja ni fattar 😂

Så blev det då sjukstuga på det 😷 igår låg jag hela dagen o idag har även Liam varit hemma med feber o förkylning 😬 tyvärr är det ju full rulle på honom ändå o upp före tuppen imorse igen närmare bestämt kl 05 så det va ändå ganska okej enligt mina mått 🙄
Han har dock tjatat på mig hela dagen, badat en stund o sjungit björnen sover när jag försökt vila 💤 alla som kan björnen sover vet vad det innebär 🙉🙈😊
Till stallet åkte vi trots allt då Liam behöver stimuleras trots att han är sjuk 🙄

Fint väder o en härlig stund (ridningen är 30 min)
Nu såklart en trött kille 💤

Men inget sussa före 19.30
Tyvärr Liam 🤗🤓💗

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards