liamkillen

Alla inlägg den 14 april 2016

Av liamkillen - 14 april 2016 17:32


   Nästa gång får ni sjunga Hej hej Monika 😊

Av liamkillen - 14 april 2016 17:18

.... går mot sitt slut 😜 snorigt o hostigt fortfarande men hoppas att fredag o helgen ska få slut på det o att vi kan ta nya tag på måndag 💪🏻👏🏻😊
Efter Rustabesöket tidigare i veckan så har inte så mycket hänt 🙄 vila o hålla sig borta från folk har vi fokuserat på. Ett besök på vårdcentralen va ju nödvändigt såklart o måste tillägga att det gick så himla bra trots att vi fick vänta över 30 min. Liam rejält virus o jag fortsätter i min "utbrändhet" att jobba 75% på jobbet o 100% hemma 🙄😊 som vanligt.
Jo vi va faktiskt till stallet på ridningen också 😊 30 min ute i det fina vädret, kan bara vara nyttigt 👍🏻😊🐴  o Dessan va som vanligt med 💗

Tur att det står "instruktör" på hennes rygg 🤔😊 så vi vet vad hon gör här 😂😂😂💗

Gruppen red ute men startar alltid i ridhuset ☀️🐴

Fin Liam i sommarhatt 😊

Liam spelar i puffen 😊
Ja som sagt inte så mycket mer har hänt 🤔
Väntar fortfarande på beslutet om assistans, jag vet nu att kommunen beviljat men inte vad beslutet innebär i tid o så.. Bara vänta, börjar kännas såå nervöst nu 😖
Imorgon em får jag lämna sjukstugan o umgås lite med trevliga arbetskamrater 👍🏻😊🎳
Ha det gott där ute ☀️❤️

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards