liamkillen

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av liamkillen - 3 februari 2016 19:47

Imorgon hemma här har vi ett viktigt möte gällande Liam och vår framtid 😳
Skulle ju vara stark påläst rustad taggad till hörntänderna 😟
Men vad händer 😳 Jag känner mig stressad värdelös förkyld oinspirerad orkeslös 😩 så taskigt utgångsläge för morgondagens möte 😁 eller också får jag bara vara den jag är o visa hur jag mår 🙃😜😝
O hoppas på det bästa 🤔👍🏻😊

Av liamkillen - 3 februari 2016 17:16

men fortfarande krasslig mamma 😷😩
Läste just att svininfluensan härjar o snart når sin kulmen "yngre" drabbas i år medianåldern är 51 år... 😳 känns ju som man prickat in det rätt bra då 😂
Jag mår fortfarande kass men är åter i jobb på halvtid o stupar sedan hem för lite sömn 💤💤
Liam är frisk nu men lite trött o medtagen fortfarande.
I söndags gick vi på bio mamma, pappa o Liam 😊 o såg "Den goda dinosaurien" o åt massor av popcorn 😊 Liam va så glad o nöjd o väldigt fängslad av filmen som pågick i enochenhalvtimmeplusreklam 😳 😊 det ni 👍🏻😉 eftertexten va också väldigt noga med att vi följde innan vi fick lämna biografen 😂
Golvet såg ut som ett popcornkaos när vi lämnade 🙃😊 men tack o lov såg det ut så lite varstans 😊

Stallet igår med Dessan såklart 💗 rekord i travning för Liam 👍🏻😊🐎

O idag fick Liam post 😊 vi älskar 🐛= snigelpost 😊💗

Tack Kerstin 💕 det bästa är att vi nu kan bjuda med en kompis 👍🏻😊  då vuxna alltid går in gratis 👏🏻 tack för den fina omtanken 👌💕

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards