liamkillen

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av liamkillen - 22 januari 2016 19:43

Förra fredagen hann jag bara till jobbet så blev jag hemringd hade det på känn då Liam inte velat äta hemma på morgonen.
Nåväl åkte hem såklart o Liam hade hög feber o hostade 😞 han varvade mellan kudden o spelplattan hela dagen.
Lördagen likaså, medan jag förberedde för hans födelsedag på söndagen funderade jag på om jag borde avblåsa kalasfikat 😳 kollade av med dem som skulle komma o ingen va rädd för Liams "baciller" mamma fick dock inte komma o Jocke o Alexandra hade just fått bebis o skulle inte heller komma.
Okej då kör vi 🎂🎈🎉🎁
Hade ju liksom inte räknat med att jag skulle insjukna natten till söndag 😬😬 men så blev det 😳 Ipren o bit ihop.....
Sedan har vi legat hela veckan med feber o HOSTA onda halsar o snoriga näsor o hesa röster. Jag tappade rösten i onsdags o både kraxar o ser ut som en fågelskrämma vid det här laget 😝😖
Vi har somnat runt 20- tiden på kvällarna o sovit till 10 på fm.
Nu känns det som det räcker faktiskt 🙄😧


Söndags morse min älskade Liam 9 år 💗💗💗

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards