liamkillen

Alla inlägg under november 2015

Av liamkillen - 6 november 2015 18:41

Idag fyller min älskade yngsta syster år 💗 Frida du är min idol o jag saknar dig så mycket  💗 o hoppas vi kan ses snart  😊💗tyvärr kunde jag inte komma idag på ditt kalas 😥 då jag igår åkte till mitt andra hem 😊Kortids 😊

Grattis ❤️
Mamma tar över:
Jag har i veckan fått mitt bankkort skimmat och en stor summa pengar va utplockat från mitt konto 😁
Jag fick en chock o bröt ihop 😳😭😞
Hur skulle jag fixa detta!?😥
Ringde banken spärrade kortet o gjorde polisanmälan.
Fick låna en bunt sedlar snabbt samma dag 👍🏻 tack finaste för det ❤️❤️
Reklamerade o nu är pengarna återförda dock kommer jag inte åt dem då mitt nya kort o kod inte kommit ännu 😳
Allt ordnar sig till slut men vad fasen 😁🙄
Ska man alltid behöva ha andan i halsgropen 😝🤔

Av liamkillen - 4 november 2015 16:03

Ja så känns det faktiskt nu glädjande nog 👍🏻😊
Fick bra respons från fritids idag som vi tror hör ihop med Liams medicin 😊 vi är fortfarande i inkörningsperioden o mitt i doseringen det finns lite mer att önska o hoppas att vi når ända fram med full dosering 😊
Även jag börjar känna mig bättre 👍🏻 att det stora tuggummit i skallen (som jag fastnat o trampat runt i) börjar torka o ramla bort bit för bit sakta men säkert...
Känns hoppfullt 💗
Tvära kast nu 😳

i måndags va jag hos Jocke o Alexandra o Nova där fixade fina sonen vinterdäck på min bil 👍🏻👍🏻😊 Tack så jättemycket för hjälpen o den mysiga stunden hemma hos er Jocke 💗

Nova packar o går till skogen 😊😊 vi hann läsa lite Pippi också 💕 Innan jag farmor for hem 😊💗

Stallet igår 🏇 där min fina dotter alltid är med o fixar 😊💗 så värdefullt ❤️

Av liamkillen - 1 november 2015 11:31

Igår tände vi ljus på min morfars grav 💗

Och även några halloween lyktor hemma 🎃👻

Vi har även fixat en koja under min säng där jag har lekt 👍🏻😊

Nu ska vi iväg en sväng säger mamma 😊😊

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards