liamkillen

Alla inlägg den 10 september 2015

Av liamkillen - 10 september 2015 21:19

..... till Liam 💗

Liamspecial 😊💗

Av liamkillen - 10 september 2015 18:32

Idag har Liam varit o bowlat med fritids 😊 jag blir så himla glad och tacksam att dem har möjlighet o resurser att göra det med barnen. Alltså det är så tårarna rinner av glädje på mig 💗
Tyvärr är det väldigt tråkigt att jag idag också har insett att Liam har en sprucken trumhinna 😳 o nu rinner tårarna för det 😢
Nu ska ni få höra, OBS!! väääldigt långt!!!!
Liam är inte förkyld har ingen feber han har ätit bra men dock sovit lite "krattigt" dem senaste tre nätterna (vilket händer mellan varven) värst va natten till tisdag då han låg i min säng o for runt hela natten som en elvisp typ😞 en sovande elvisp dock 😳 han vände o vred sig hit o dit hela natten för att sedan göra morgon vid 4-tiden 😁 pigg o inga tecken på något konstigt.
När jag sedan hämtade Liam på em så fick jag veta att han blödde lite ur örat men skolsyster hade kollat o det va ingen fara. Inget mer blod under kvällen. Tänkte att han pillat upp ngt litet sår eller kanske rivit sig på nån pinne i skogen under dagen.
Idag när jag hämtade Liam får jag veta att det rinner ur örat på honom men han verkar inte ha ont o mår inte dåligt... Okej känns märkligt tänker jag  😳 allt i samma öra??
När vi kommer hem idag o jag funderar lite runt det här med hans öra så minns jag att han igår kväll skrek till högt o snabbt samtidigt som han släppte surfplattan o grät till en tiondels sekund. Jag rusade fram o frågade vad som hänt? Inget svar bara några tårar lite kramar o sedan va allt som vanligt.
Nu när jag summerar dem tre senaste dygnen o dess händelser så inser jag att Liam har öroninflammation 😓 trumhinnan "sprack" ju såklart där o då när han skrek till 😓😢
Det är riktigt jobbigt att inse att det kan pågå utan att han visar något alls 😞 Att inte kunna veta hur han upplever smärta gör mig hjälplös o det krossar mitt hjärta att inte veta när han har ont 😢😢
Men imorgon blir det ett läkarbesök 🏥
Puh, vad kass jag känner mig 🙈🙊

Älskade tappra unge, jag önskar härmed mer gnäll, gap o skrik om o när du har ont Liam 💗💗💗

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards