liamkillen

Alla inlägg den 5 september 2015

Av liamkillen - 5 september 2015 21:49

så långt in i själen trött.. 😴 Kroppen har skrikit länge nog men jag har valt att inte lyssna.. Tänkt att det går, ett tag till... jag fixar det jag är stor o stark nu 💪🏻💪🏻 va fasen hur svårt kan det vara egentligen 😳😳
Jag vet verkligen hur det är att vara nedbruten knäckt, deprimerad o inget värd 😭😰 dit ska jag ALDRIG igen...
Där är jag inte tack o lov heller 👍🏻 bara så akut tömd på energi o bränsle.
Att leva med Liam är så underbart 💗 men också såå krävande 100 koll hela tiden på honom all vaken tid. Ingen som inte varit här kan ens förnimma känslan av hur det är.. Samtidigt ensam om alla beslut o alla besök i skola o sjukvård mm. Som ett extra påslag finns även en pappa som hela tiden vill påpeka mina fel o brister o som vill få mig att förstå att det är mitt fel att han inte tar ansvar o är delaktig i Liams liv.
Kan det vara så? Jag ställer krav, visst .... är det fel?  Förstår man inte själv vad det innebär att ha ett barn med både ds o adhd så måste ngn påvisa det för barnets skull 😟
Jag kommer snart igen 👍🏻 måste bara vila o fylla på tanken igen.. Förändring är ett måste för att det ska hålla över tid, nu får jag tid o fundera o reflektera på vad som kan vara bra för Liam o mig framöver 😊

Jag tar nu fasta på läkarens ord, hon sa:  Jag känner att du har såå mycket styrka i dig själv, men  NU behöver du vila o få lite hjälp o stöd så kommer allt ordna upp sig det lovar jag dig 💗 Sa jag att jag har en helt underbar läkare 💗

Ta hand om er o va rädda om varandra 💗

Av liamkillen - 5 september 2015 13:19

 


  Att vi har dansbanan precis framför tv:n gör det ju inte lätt att hänga

med i något man vill se på tv 😄😄

Jag övergick istället  till att dra mitt lilla strå till stacken 💗

hoppas att ni alla som läser bloggen gör detsamma 💕

(bilden som ska vara här vill bara lägga sig överst) så då får det väl bli så 😁

Fär att förtydliga bilden så hoppas jag att ni skänker en liten peng till flyktingarna 

skicka ett sms till 72900  o skriv FLYKT50

Det lilla gör stor skillnad 💗💗


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards