liamkillen

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av liamkillen - 14 augusti 2015 20:05

Det är att man får skryta lite om vad man vill 😊👍🏻 o nu vill jag skryta lite om mina vuxna fina  "barn" 💗  o deras familjer 😊 som jag är så stolt över 😍
Först ut o äldst i barnaskaran är min älskade son Jocke 30 år 😊 han  bor i hus i Björkvik med finaste Alexandra o deras urcharmiga dotter Nova o självklart farmors ögonsten 😊💗
I familjen väntas det nu tillökning o jag ska alltså berikas med ännu ett barnbarn 😊 väntar med spänning o önskar dem all lycka glädje o kärlek 😘😘💕

"Barn" 😊 nr två är min enda o älskade dotter Dessan 28 år 😊💗 hon bor på en liten gård i Lunda skog med sin fina pojkvän Kim. Dessan är PT kostrådgivare mm o brinner för träning o att utveckla sitt nystartade företag o kunna leva på det hon älskar att göra 😊😊 medans Kim älskar att jaga 😉 o fylla frysen med viltkött 👍🏻👍🏻😊 tre hundar finns också i deras familj o självklart är ett par av dem för jakt 😊 önskar även er all lycka glädje o kärlek 😘😘💕

Sist men inte minst 😉 o lika älskad kommer Dennis 23 år 😊 nybliven husägare i Sjösa med sin fina flickvän Liza som funnits med länge i familjen 😊💗 Dennis jobbar som kock o i deras familj ingår två små söta katter 😊
Att just flyttat till sitt första hus 📭 är en underbar känsla o spännande tid 😊 önskar såklart även er all lycka glädje o kärlek 😘😘💕

Jag är faktiskt galet stolt över er alla både barn o respektive o barnbarn 💗💕😍
Love you all 💝

Av liamkillen - 14 augusti 2015 15:45

Igår tackade Liam o jag motvilligt av en av favvo "fröknarna" på Kortids.. Inte kul någonstans 😫 Liam o jag kommer sakna dig Ingela 😢 men vi önskar dig självklart lycka till med studierna 👍🏻😊 o hoppas att vi kommer ses iallafall 😊💗

Två fina som gillar varandra 💗

Det är alltid svårt med presenter men ett smycke fick det bli, något man har kvar liksom som minne 😊💕

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards