liamkillen

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av liamkillen - 10 augusti 2015 19:41

Det ringer på telefonen på filmen ...
Kan jag få mjölk i glas?
Två långa meningar från Liam ikväll o det har aldrig hänt förrut 😳😊👍🏻 jag är stum stolt o förundrad 😉 nu kommer allt tal på en gång 😊😊 så härligt 👍🏻💗

Av liamkillen - 10 augusti 2015 19:10

Imorse va det alltså dags för provtagning 😝

Jag emlade Liam i bägge armvecken för säkerhets skull hemma innan vi åkte iväg 😳 inte populärt direkt men funkade bra iallafall o direkt på med en långärmströja för att han inte skulle dra bort dem 👍🏻 det är alltså bedövningsplåster som gör att sticket i armen inte ska kännas 👍🏻😊
Väl på plats förberedde jag personalen på att "det går åt lite förstärkning"😳  fyra personal och jag hjälptes åt 😜 tre höll Liam en tog fem rör blod o en blåste såpbubblor 😄 under skrik o sparkar  😢 tufft men trots allt gick det bra o efteråt va det frid o fröjd ☺️underbar personal 😊  tack till er 💗 efter det togs även rester av en sticka i pekfingret som va infekterat gjorde såklart ont men personalen gjorde det snabbt o skickligt 👍🏻😊

Här är proverna tagna o sköterskorna hämtar grejer till "stickborttagningen" paus alltså 😔😗

På väg hem med plåster o klistermärken 😷😊
väl hemma blev det pannkaksfrukost o sedan fritids😊 en tuff morgon 😫 men jag har ju en tuff o tapper kille 😉
Mamma uppidan 😊😂

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards