liamkillen

Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av liamkillen - 1 augusti 2015 23:00

jag har självklart många minnen (vid min ålder) 😊
Såå många fina o roliga såklart ?💗
Jag vill såå gärna berätta om allt 😘😳 Men har valt att börja på slutet det som har med Liam o göra såklart 😄
O det som ständigt får mig o må skit 😳

Liam har ju en pappa som inte finns där. 😢  Inget ansvar inget delat umgänge 😁
Minns tom att han sa på BB när vi just fick veta att Liam har ds..
- vi ska inte ha barn ihop...... Nysnittad akut samt ett ds besked o hans ord på det 😰😰 många tårar blev det!!! Så hårt så svårt 😳 vet inte ens vad som va värst !! 😳😳😓
Erica o Frida kom iallafall med godaste bullpåsen ever tror jag åt upp alla själv 💗

Av liamkillen - 1 augusti 2015 21:59

joo faktiskt flera timmar 😜😜 inget stort o galet har hänt 😆 men det va inte upplyftande att hämta Liam från Kortids igår 😢 allt som sas vid hämtningen va att han varit väldigt jobbig o gått på dem andra barnen😢😞 Samt att jag skulle bli uppringd på måndag kväll! 😳 frågade såklart om ngn eller ngt kommit till skada? 😳 Men det va ingen fara ngn hade blivit ledsen! 😞 Okej väldigt tråkigt! Men hur fasen mår min son då?😜 Troligen inte alls bra 😞
Sånt här ger mig ångest plus 😳😳😜 Jag har redan ångest flera ggr i veckan faktiskt!😣😝
Idag en Liam dag o då har vi det lugnt 😊


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards