liamkillen

Alla inlägg under juli 2015

Av liamkillen - 20 juli 2015 22:22

Idag har Liam fått styrt dagen bortsett från ett par måsten (som alltid tycks finnas där) 😁 vi har verkligen gjort det lilla efter hans önskemål 👍🏻 att åka o handla på Maxi är ju något som Liam gillar o det passade ju bra.. Dock ville han gå själv men fullt så "kul" tyckte jag inte vi skulle ha...😳
Liam älskar o hälsa på alla o prata till höger o vänster han dikterar också vad som ska ner i vagnen 😊 o det blev rätt bra den här gången 😀😀
Väl hemma har vi (läs Liam ) hoppat på studsmattan 😊 blåst såpbubblor (läs mamma) 😄

Lekt med sångmattan, sjungit, kollat på ny Nicke film o pruttat med pruttkudden ätit mat o självklart spelat på surfplattan och myst ihop 💗💗


Haft besök 😂😂😂

En fin dag idag 💗💗 sov gott 😴😴😊

Av liamkillen - 20 juli 2015 11:30


 Pruttkudden 😊😊


Av liamkillen - 19 juli 2015 20:34

Jag är med i en Fb grupp där bara föräldrar till barn med DS = Downs Syndrom är med 😊 väldigt positivt att delta i denna grupp med underbara kämpande föräldrar 👍🏻 undrar jag något eller bara vill få ur mig något så finns stödet där direkt 👍🏻 alla vet, alla känner igen o alla har sina svårigheter mitt i glädje o kärlek 💗 med våra älskade barn med det lilla extra 💗
Det som nu får mig att känna ilska o sorg samtidigt är att vi är sååååå många som längtat efter semester.. O när den väl kommer blir allt kaos o vi får dubbelt upp att göra 😳😜 så till den milda grad att många av oss längtar tillbaka till jobbet för att kunna få en matpaus en fikarast eller tillomed ett toabesök i lugn o ro 😩
För min del innebar våran första vecka totalt kaos 😞 några riktigt svåra o jobbiga saker inträffade som fick mig att totalt gå ner för räkning 😭 jag va redan trött o sliten när semestern kom så detta påslag blev bara för mycket.. 😁😢
Jag är glad att jag hade bokat en vuxenresa till Malta o att jag bokat in Liam på Kortids dem dagarna va våran räddning... 👍🏻😊
Låter såå hemsk o känns så sorgligt 😢 men så är det.. Ni som ev inte förstår är välkomna hit en dag o se hur vardagen här fungerar 😳😎💗💗

Av liamkillen - 19 juli 2015 19:40

Jag  har varit på utflykt 😊just det, till Sagostigen 😉 en mysig dag som avslutades med "komys" 🐮🐮🐮💗

En mysig dag 😊👍🏻👏🏻💗😍

Av liamkillen - 19 juli 2015 19:15

Vad fint det blev med dem nya bilderna 😊😊👍🏻

Såhär såg Liam ut när jag började blogga 😊💗( med en ostbåge i munnen )😄

O såhär ser Liam ut idag 😊💗åren går 😊😎💖

Av liamkillen - 17 juli 2015 19:49

Igår va jag o fikade hos mormor 😋 blev glass för min del 😉 passade även på att testa mormors säng 😀 måste ju kolla att hon sover gott på ålderns höst haha 😂😂
Sedan kom Dessan till oss o busade med mig. 👍🏻👍🏻👌😊
Mamma har köpt en tröja till mig på Malta som hon tyckte passade mig 😳😳😜😎

Hur tänkte hon här tro? 🙀👀😊


💗💗💗😘

Av liamkillen - 16 juli 2015 01:17

ja så är det ? vi typ sitter ihop ? mysigt absolut men frihet hej då ? kan ngn ens förstå vidden av passning av en 8 åring? En kille som Liam som drivs av impulser ?du vet aldrig när duken åker av bordet o när barn knuffas i Poolen eller när man kastar saker som får jobbiga följder ??
Ja vad säger man ? rutiner ska inte brytas för dessa barn trist o tråkigt ?

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards