liamkillen

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av liamkillen - 26 juli 2015 21:55

ja det är verkligen svårt .😜 När fina barn är inblandade 😳 egna älskade barn o nya oroliga fina älskvärda barn 💗 kommer till o jag kommer älska er som mina  💗💗 då ni va så små när ni kom in i mitt liv 👍🏻
Gör allt jag kan för er alla  😊😊😊 😘

Av liamkillen - 26 juli 2015 19:19

Har många fina minnen från Öland😊 jag har varit där massor o bara en gång o en händelse fick mig att inte längre längta dit även om jag faktiskt varit där med goa vänner💗 efter den jobbiga händelsen 😳
Det som hände va att vi som familj hade bokat en vecka på Öland Micke Liam o Dennis o jag 😊 allt gick bra o va supermysigt dem första fem dygnen... Sedan brakade helvettet loss o mannen i familjen satte sig i bilen o for hem 🚘 allt för att jag ville gå o sova samt att jag råkade frågade ngt olämplig  😳 tydligen...???
Jaja han for hem.. O jag ringde min fina dotter som kom till Öland,... åt med oss sov över o packade ihop för att nästa dag åka hemåt, vilken underbar dotter jag har 💗💗💗👏🏻 o nu pratar vi åtta år bakåt i tiden 😳  Liam va då 6 månader 💗
Medans vi åkte hem åkte en ångerfull människa tillbaka till Öland för att hämta husvagnen 😞 ja så kan det gå o det va början på slutet kan man säga 👽

Av liamkillen - 26 juli 2015 17:06

Jag har varit hemma hos min syster o myst o busat 😊😊💗

Tycker såå mycket om dig 😍 din lillebror 😊

Av liamkillen - 26 juli 2015 16:17

Vi har nu ytterligare ett surfplattelik här hemma 😁 kan det vara nr 13 eller 14 i ordningen 😡🙈 ja jag vet faktiskt inte 😧
Vet bara att det blir panik 😳😩😤  både på mig o Liam saker flyger o far både högt o lågt i hemmet 😖 så för att han ska komma till ro o att jag ska kunna typ laga mat 😛 så blev det såklart en ny platta ganska snabbt 😡😐

Liket 😁

Den nya 😗

Med nytt fodral ..😗
Idag har den åkt eller fått en flygtur genom rummet för att dörren stått öppen o ngn utanför har hostat 😁😁😁 ljud som Liam inte klarar av alls o då på impuls kastar han det han håller i för stunden 😝😛😓

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards