liamkillen

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av liamkillen - 15 juli 2015 23:57

snart kommer en ny header till bloggen 👍🏻😊 måste ha lite proffshjälp 😉😉💗
Då vi nu kommer dela lite mer 😳 Jag har nu börjat en resa en resa som ni läsare får åka med på.. Lämna gärna kommentarer om ni vill o orkar... 😘💗

Av liamkillen - 15 juli 2015 22:41

en blogg räcker.. Det är Liams blogg o det livet vi lever o den verklighet Liam har...😊 Jag har skrivit o raderat åtskilliga gånger om bakgrunden till bloggen men pga rädsla o osäkerhet har jag inte kommit vidare 😔.. Men för att göra mina barn rättvisa o ge andra min sanning så kommer jag berätta....... Har mycket stöd i ryggen o tackar för det😊..... Ni som varit med vet ju redan 😳 Tar det i min takt nu... O alltså jag har nu varit ensam vårdnadshavare nästan åtta år åt Liam.. För att börja förklara det,  så gav pappan mig hela vårdnaden när Liam va ett par år  gammal o han inte hade ngn kontakt med Liam alls..efter en tid började umgänget fungera 👍🏻  o jag kände sån glädje 😊  över det o ville visa min uppskattning genom att lämna tillbaka halva vårdnaden o ansvaret till Liams pappa 👍🏻 papprena skrevs om o vi hade båda vårdnad om Liam typ en halv dag 😁😁 😓
Dagen efter försvann den andra vårdnadshavaren ur Liams liv..  Igen ..... Det sveket går inte ens att förklara, ännu en gång hade jag litat på personen som är Liams pappa.... Gjorde såå ont i hjärtat för Liams skull.. Hur kan man  svika sitt barn ???
Jag ska försöka ta det från början i min takt.. 💗

Av liamkillen - 15 juli 2015 22:03

ja ni ser själva 🙊 Åt iallafall rejält till middag innan jag lämnade.. 😳 Senare ville jag ha smörgås o yoghurt o mjölk.... 😊😊 Trodde jag iallafall 😳😆😊


Sover gott nu 😊 i min säng 😊på min Angry birds kudde 😊💗

Av liamkillen - 15 juli 2015 19:51

Jag har överlevt 😀😀😀 efter sex dygn på Kortids med utflykter o bus så stod mamma plötsligt utanför dörren 😳😳 😊 jag blev sååå glad o väldigt överraskad trots att jag visste att mamma skulle komma o hämta mig... 😊 min mamma kommer alltid o hämtar mig  även om jag ibland får vänta lite längre än vanligt 😜 💗

Jag pratade massor o gjort hela eftermiddagen  😄😄 mamma är helt chockad 😉 här av allt mitt pratande hihi.. 😄 Spar ju på orden till vardags liksom 😆😉💗💗

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards