liamkillen

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av liamkillen - 7 juli 2015 00:03

första veckan av fyra lediga semesterveckor ???? blev tuff o hård både för mig o Liam.. 😐😐😓 Jag va trött o slut både fysiskt o psykiskt o Liam kraschade när skolrutinerna upphörde 😰 väldigt svår kombination faktiskt 😥 känns så sorgligt när semester är allt man längtar efter så blir det bara kaos ovärdigt o helt galet 😁 ibland känns det så svårt 😥 vill inte lämna ut Liam för mycket samtidigt som detta är en blogg typ dagbok 👍🏻😏
Men nåväl en tuff vecka med många tokiga o svåra händelser som satt spår i mig o gjort mig såå ledsen 😓😢 många saker riktigt illa saker har hänt pga att hans rutiner rubbats o Liam inte riktigt får ro!! Det här är inte okej någonstans o det har fått mig att må såå dåligt.. 😭🙈
Som jag tror alla vet vid det här laget så finns det ingen pappa som tar ansvar eller ens bryr sig om Liam.. 😝
O även det blir såklart jobbigt för min lilla kille 😓 tack o lov vill systrarna gärna ses 💗
Hur som den jobbiga veckan ligger bakom oss 👍🏻 nu ska vi snart packa för en varsin vecka på olika håll 🏊🏻✈️♥️

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards