liamkillen

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av liamkillen - 4 juni 2015 21:33

Stor eloge till alla som använder sig av det ... Köper jackor alltså vårjackor jättefina för 40 kr kan ju bli både 3 o 4 stycken samt jeans 20 kr paret :)

Det gillar jag galet mycket då massor av kläder behövs här :)

Av liamkillen - 4 juni 2015 20:59

har inte riktigt hittat det perfekta forumet o kombon för det jag vill... :( så vi kör på som det är... Även om jag inte når en del målgrupper som jag vill nå..
Hursom läget är hostigt här :( Liam började o nu jag :( det blir ju ngt kaotiskt då jag inte får hosta alls :( Liam bryter ihop totalt.. Svårt o jobbigt... Själv kan han hosta obehindrat såklart :)
Men jag får typ springa ut o stänga dörren :)
Svårt verkligen svårt :( men det jag ville dela är att jag ligger så efter med allt :( men handling med möten med läkarkontroller med tandläkare med bilen med huset o med räkningar med tider för taxi från fritids till Kortids i sommar i skolavslutning o luskammning igen tydligen... :( o här kan jag rabbla i oändlighet :) .......,,,,,,,,,,,,,,,,, men undrar bara tar det någonsin slut??
Hur ska jag hinna? Måste jobba o vill ha kvalitetstid med Liam men jag hinner inte med :( dagens sanning :/ tar gärna emot tips! :)

Av liamkillen - 4 juni 2015 19:29

Igår blev det koll av vårat staket som inte uppfyller kraven

Här klättrar en rymmare (typ jag) alldeles perfekt hehe...
Ska göras om blev beslutet från bostadsanpassaren :)
Sen hade jag tid på ortopedtekniska mina skoinlägg skaver :(

Så dem slipades ner lite o nu testar vi igen :) om det inte funkar så blir det avgjutning av fötterna :( inget mamma önskar då jag kastade inläggen i skallen på "fotdoktorn"
Mötte även en kändis farbror i väntrummet Mollys husse o vi småsnackade lite o han saknade mig :)
Sen va jag lovad Donken o så blev det :)

Mums åt hamburgare också :) gottgottgott utom gurkan urk :(

Idag packar vi för 3 dygn på Kortids

Lite jobbigt som vanligt för mig o mamma då jag nu även är väldigt trött o hostig :/ men det blir bra <3 Trevlig helg alla <3 <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards