liamkillen

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av liamkillen - 23 maj 2015 18:51

...helt okej faktiskt ;) jag har ju sovit 10.5 timme :) mamma va lite trött när jag gick in till henne men snart nog blev hon pigg haha... Kanske berodde det på att jag klev upp o gick ner i vardagsrummet o när jag kom ner ropade jag "hjälp" HJÄLP MIG" då kom hon farandes ner för trappan o undrade vad som hänt???
Vaddå hänt??? Inget hade ju liksom hänt??? ;) ;)
Jag ville ha GRÖT med äppelmos o mjölk hihi <3
När klockan va 9 åkte vi iväg o handlade på Maxi inte min bästa sysselsättning direkt men okej jag försöker vara någorlunda schysst om jag får vara med o bestämma vad vi ska köpa :)
Fiskbullar fem stycken, gurka två stycken, mjölk tre, yoghurt två o sådär pågår förhandlingarna mamma tycker annat men brukar ge sig ;)
När vi stod i kassan o mamma hade fullt upp med att lasta upp varorna på bandet så fick jag (efter att ha hejat på alla typ 20 ggr) syn på kundkorgarna det va en fin hög stapel väldigt hög faktiskt :) jag sträckte snabbt ut min utvecklingsbara omöjligtattnåarm o puttade till korgarna så att dem åkte i golvet med ett brak "padang" o allt for i golvet :) killen bakom försökte rädda det hela men lyckades inte... Svettigt för mamma kan ni tro ;)
Jaja.. Sånt händer...

Har ju städat o fixat också så att mamma skulle bli glad :)

Vi har haft besök också :) kanske något som kan bli bra :)
Trevlig lördag önskar mamma o jag <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards