liamkillen

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av liamkillen - 2 maj 2015 20:31

... Ja måste man sörja ett älskat barn som man fått till sig som inte är som alla andra?? Måste man det för att må bra o acceptera situationen som den är??
Jag vet inte?? Jag va överlycklig när jag förstod att jag skulle bli mamma för 4:e gången :) <3 snart nog förstod jag också att jag troligen skulle bli ensamstående förälder till denna fina gosse med downs Syndrome <3
I mitt liv va inte Liam svår eller jobbig han va en exemplarisk bebis som sov åt o va nöjd :) i mitt fall blev relationen svår o komplicerad :( jag sörjde den samtidigt som jag kände oändlig kärlek till Liam o en desperat hjälplöshetskänsla kommer jag klara detta ansvar som lagts på mina axlar eller om du vill valde själv att hamna på mina axlar ;) alla har ett val som det så fint heter..
Hursom åren har gått ansvaret ökar för varje dag gäller att vara steget före o se till att kontaktnätet finns för inget får ju hända mig :( jag måste ju finnas här länge än..
Men till saken i veckan fick jag frågan om jag sörjt???
Jag brast ut i gråt o fattade ingenting kände ändå hur den tunna isen under mig brast o hur jag sjönk :( sjönk in i jag vet inte vad en sörja av känslor rädslor besvikelser :(
Känslan av att sitta fast o inte komma ngn vart inte kunna ge o inte kunna få??
Tårar rann men i takt med att dem sinade kom ilskan ska jag sörja mitt barn som ger mig kärlek styrka o tro på livet?? Det barnet som troligen gjort att jag inte gett upp o att jag aldrig är ensam o betydelselös...
Nää min sorg o mina tårar ligger inte där jag är stolt stark o fylld av tillförsikt inför ett annorlunda liv med Liam.. <3
Det jag sörjer är människor som jag älskat o som sviker det sörjer jag o det får mitt hjärta o brista o mina tårar att rinna!! <3
Ta hand om varandra o älska varanda <3

Av liamkillen - 2 maj 2015 19:18

skulle åkt till min pappa imorgon som jag sett fram emot men nu blir det inte så :(
Han skulle göra något annat!!! :(

Av liamkillen - 2 maj 2015 16:17

Jag har varit på Kortids några dygn kom hem i torsdags :) vi har gått många promenader inte alltid lika skoj ;) när jag inte får bestämma vägen ;)
Vi har grillat hoppat o handlat o kollat på film då vädret är väääldigt växlande :/

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards