liamkillen

Alla inlägg den 16 april 2015

Av liamkillen - 16 april 2015 19:01

Vi ska äta middag eller just idag bara Liam, men hursom jag stänger av surfplattan såklart o även tv:n som han själv brukar stänga av... Tänker att vi ska ha en ljudlös omgivning o prata samtidigt som Liam äter i lugn o ro.. Jag har en fråga till honom som jag vill att han ska fokusera lite på o ge svar...
Puh.. Vad händer?? Jooo ngn radhus granne börjar spika o allt skiter sig... Liam klarar inte ljudet o springer iväg o gömmer sig trots att hans efterlängtade favvomat står framför honom...
Han vägrar att återvända till bordet samtidigt som grannen spikar på i lugn takt...
Vad göra? Jag funderar på hur jag ska få honom tillbaka till bordet o äta då han faktiskt är jättehungrig o jag kommer fram till att tv:n måste på igen o lite musik från Spotify i bakgrunden sätts på o då fungerar det att komma o äta igen... Kända ljud, bekväma ljud o allt är frid o fröjd igen

Av liamkillen - 16 april 2015 18:35

jag tycker väldigt mycket om min pappa vi ses inte så ofta men i tisdags vabbade han med mig :) vabba konstigt ord men mamma jobbade iallafall o pappa kom hit o tog hand om mig :) vi spelade Angry birds, åt lunch o sedan åkte vi iväg o kollade på hästar :)

kollade även in lite båtar o annat skoj :)
Kram pappa.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards