liamkillen

Alla inlägg under februari 2015

Av liamkillen - 13 februari 2015 16:10

hoppas verkligen :) har varit en tuff period ;(
När mamma hämtade mig idag hörde jag att Maggan sa att jag varit pigg o glad o jag såg hur glad min mamma blev ;) <3
Så nu är vi pigga o glada mamma o jag <3

Ha en fin fredag kväll <3

Av liamkillen - 11 februari 2015 09:42

Igår va jag alltså på barnkliniken för kontroll har man det lilla extra så blir man lite extra kontrollerad ;)
Dessan va med o hade koll på mig så mamma fick prata ostört med doktorn ;)
Vi träffade Dr Pommes Frites :) i väntrummet. Han gjorde svärd av ballonger o trollade även för oss medan vi väntade :)

Dessan läste bok :)

Jag fick väga o mäta mig 20.9 kg med kläderna på samt 1.14 cm i strumplästen ;)
Undersökning o prat om alla prover vi ska ta om ca 2 veckor.
Vi avslutade med att ta blodtrycket o kolla pulsen o sedan fick jag en "orm" :)

På hemvägen stannande vi så mamma fick handla lite Dessan o jag satt kvar i bilen o diggade musik :)

Av liamkillen - 9 februari 2015 22:49

8 år såklart <3 <3 <3

Av liamkillen - 9 februari 2015 22:38

Har lugnet lagt sig.. O nu finns tid för egna tankar.. Nähä inte riktigt än hör "mamma" för" sjuttio elfte gången ikväll.. Men snart så är det min tid..
Imorgon ska vi till barnkliniken vårdprogrammet ska ju genomföras o det är bra.
Jag har många frågor bla om kosten för Liam.. Han käkar som en häst o är smal som en sticka :( inte bra när medicineringen för adhd sätts in :(
Behöver även tips om sömnen.. Att somna runt 10-11 varje kväll känns inte okej för en 7 åring :) klart som fasen att han är trött ;/
Ja vi kämpar på :) även om det är lite för mycket just nu ;/

Av liamkillen - 6 februari 2015 10:54

Imorse hade jag läkartid för min förkylning som aldrig ger sig :(

redo att gå ut :) i mammas skor ;)
Men så blev det såklart inte.

Här hoppade jag upp o la mig först men fick sen sitta upp då jag skulle undersökas. Kolla hals, kolla öron o lyssna på rygg o mage gick jättebra :) för det har vi övat mycket på hemma.

Men sedan ville doktorn känna på min hals o det tyckte jag inte va okej för det hade vi inte haft genrep på ;)
Snoret spruta o doktorn fick ta skydd hehe..
Ja så kom sedan domen..

Av liamkillen - 5 februari 2015 09:57

Liam sover fortfarande o klockan är snart 10 ;)

Dags för väckning :)

Av liamkillen - 4 februari 2015 21:29

lika bra jag säger det ... Har länge nog balanserat på kanten haft ett hårt svårt o jobbigt tryck från ett håll samtidigt som livet ska fungera med Liam skola hälsa o jobb.. Valt humorn för att orka vidare kämpa på o överleva.. Men nu idag tippade vågskålen över panikgråter, prestationsångest o lite könsloångest ovanpå det :/
Känner absolut att jag behöver hjälp ?

Av liamkillen - 4 februari 2015 19:19

imorse när jag satt med kaffet
o njöt av lite egentid o Liam fortfarande sov då ringde läkaren från Habiliteringen...
Utredningen som skulle visa om Liam har Adhd har dragit ut på tiden då vi faktiskt glömts bort, :( före jul fick jag veta det då jag ringde upp o kollade vad som hände? Om något hände?!
Nåja, nu är det bekräftat det jag länge misstänkt.
Liam har Adhd "klockrent" uttryckte sig läkaren när jag undrade om det fanns tveksamheter runt utredningen?! Han är överaktiv o impulsiv samt har väldigt svårt att stanna kvar i situationer, hans kropp rör sig ideligen o jag är glad att surfplattan har hjälp honom att finna lite ro...
Glad :) o ledsen :( på en gång, många känslor o tankar o tårar som rann när vi lagt på luren.
Nu väntar ett läkarbesök o undersökning av Liam innan medicin kan sättas in.
Hoppas att vi äntligen kan få hjälp med vår kaotiska situation.
Finaste älskade Liam <3 du får mamma o känna att hon lever ;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards