liamkillen

Alla inlägg under juni 2014

Av liamkillen - 5 juni 2014 16:34

Det är tråkigt o bara vara hemma o vila :( o äta mediciner :( så idag ville jag ut o åka bil o lyssna på musik ;) o så blev det.. :) utslagen o värken i benet gör att jag inte kan gå så bra..

Vi besökte bl.a Lager 157

Den lilla vita pricken under L:et hade lagt bo där på taket :) o jag såg det först...:)

Fick den här fina jackan av mamma :)

Av liamkillen - 4 juni 2014 16:47

Dags att väcka min lilla kille som är helt slut :/ o nu sovit på soffan en bra stund..
<3

Av liamkillen - 4 juni 2014 14:24

Efter en natt med mycket smärta va det åter dax att besöka barnkliniken :(

Mamma fick bära mig jag kunde inte gå :(
Här väntar jag på medicin o provtagning

En rejäl dos alvedon mot smärta o efter det allergimedicin :( man tror nu alltså att jag även fått en allergisk reaktion utöver halsfluss o scharlakansfeber så nu har jag fått medicin för det också... Hoppas att jag blir pigg nu...
Innan vi lämnade barnkliniken så kom Beccalur o Åtta :) det va skoj

Dem sjöng Liam sången för mig :)
O sedan fick jag clownpost av dem :)

Tack snälla clowner ni va skojiga :)

Av liamkillen - 3 juni 2014 18:15


Frågar Liam?? :) Mm om jag inte såg så dåligt utan glasögon o om jag slapp dessa orostårar så skulle jag direkt se att det va en "gris" eller ;)
Nä men trist är det vi fick en akut tid på barnkliniken idag för penicillinet biter inte samt att rodnad o svullnad uppkommit på ett av Liams ben..
Prover är tagna o läkaren misstänker körtelfeber också :( o den varar då i typ tre veckor tydligen puh stackars liten..
Hoppas på bra provsvar imorgon o dundermedicin.

Av liamkillen - 2 juni 2014 09:51

... i ögat :) mamma frågade vad jag ville skölja ner medicinen med??

Den här pekade jag på då :)

Men det blev den här :) ;)

Av liamkillen - 1 juni 2014 19:53

... med kräkningar o feber visar sig nu ha utvecklats till halsfluss/scharlakansfeber :( idag fick vi det konstaterat av en helt underbar läkare som visste precis hur hon skulle få med Liam på undersökningen först gjorde hon på mig o sedan på Liam det gick jättebra :) dessutom spelade dem lite Angry Birds också på min mobil :)
Sånt värmer :)
Kåvepenin blev det såklart också.

Min tappra lilla kille <3 som ändå håller humöret uppe ;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards