liamkillen

Alla inlägg under mars 2014

Av liamkillen - 25 mars 2014 19:34

.. fick hem en galet go kille idag :) till skillnad mot när han åkte imorse med tårar i ögonen :(
När taxin anlände skulle vi direkt iväg på några ärenden o det kan vara svårt utan förberedelse men inte.. Inte idag :) åka mammas bil sprang direkt o hoppade in glad o nöjd :) vi avslutade turen på Systembolaget o jag erbjöd min iPhone o spel i utbyte mot att jag själv gick in men Liam sa bestämt att han ville hjälpa mamma.. O så fick det bli glad o duktig höll mig i handen följde han mig in o handlade la varorna på bandet sa HEJ till kassörskan o alla runt omkring :) väntade lugnt o stilla tills jag betalat :) ( ni som känner Liam vet att det är stoooort) bar ut o gick till bilen allt i normalt o lugnt tempo sååå stort min älskade lilla/stora kille :) ;)
Dessutom ännu en dag på toaletten.. :) blir en kungakrona snart :)
Underbart Liam pratar så mycket nu o det är så härligt :)
Lite stressad nu för han väntar på att få spela på min telefon ....

Av liamkillen - 24 mars 2014 19:19

Idag har jag orkat en hel dag i skolan igen :) lite trött emellanåt men snart så är alla krafter åter ;)
Vi kör rätt hårt med att jag ska bli "torr" nu o idag har allt funkat perfekt o hamnat där det ska :) :) alltså i toan ;) så hela jag är en extra stor guldstjärna idag :)

Av liamkillen - 23 mars 2014 22:39

Vi har varit i gympasalen idag o klättrat hoppat o lekt :) vi har bokat den några söndagar ihop med mina kompisar :)

Jag har varit ute också i det fina vädret :) haft en mysig dag helt enkelt ;)
När jag skulle gå o lägga mig ikväll så blev jag ledsen o grät en stund, kramades med mamma o somnade sedan iallafall <3

Av liamkillen - 23 mars 2014 08:44

.. Fortfarande snorig, hostig o en morgontemp som visar 38.1 :(

Av liamkillen - 21 mars 2014 09:16

Idag firar vi alla fina underbara o fantastiska människor med 3 kromosomer 21. Det görs med udda strumpor o vi tänker allas lika värde <3 <3

Av liamkillen - 20 mars 2014 19:02

... I mammas famn Zzzzz när hon pratade i telefonen.

Av liamkillen - 19 mars 2014 19:48

... en kort stund att jag kanske kunde gå till skolan imorgon.. Febern har legat strax under 38 ett par dagar men kvällens temp visade åt fel håll..

Så istället blir det att åka till doktorn imorgon igen :(

Av liamkillen - 14 mars 2014 18:33

.. mår verkligen inte bra. Längesedan jag såg honom så medtagen o att han verkligen lider :( febern ligger runt 39 o alvedonen tycks inte hjälpa alls.. Han har just haft en kraftig urinvägsinfektion o nu detta.. Avvaktar natten... Älskade lilla bus <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards