liamkillen

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av liamkillen - 25 mars 2014 20:36

Vi förbereder fikat till skolan :)

Mamma har middagstorka ?? Men jag fick favvomaten "fiskbullar" :) :)

Mamma har tränat o slänger kläderna på golvet ?? :/

O jag har borstat tänderna :) länge o noga :)

[Bild]

Sov gott alla <3

Av liamkillen - 25 mars 2014 19:34

.. fick hem en galet go kille idag :) till skillnad mot när han åkte imorse med tårar i ögonen :(
När taxin anlände skulle vi direkt iväg på några ärenden o det kan vara svårt utan förberedelse men inte.. Inte idag :) åka mammas bil sprang direkt o hoppade in glad o nöjd :) vi avslutade turen på Systembolaget o jag erbjöd min iPhone o spel i utbyte mot att jag själv gick in men Liam sa bestämt att han ville hjälpa mamma.. O så fick det bli glad o duktig höll mig i handen följde han mig in o handlade la varorna på bandet sa HEJ till kassörskan o alla runt omkring :) väntade lugnt o stilla tills jag betalat :) ( ni som känner Liam vet att det är stoooort) bar ut o gick till bilen allt i normalt o lugnt tempo sååå stort min älskade lilla/stora kille :) ;)
Dessutom ännu en dag på toaletten.. :) blir en kungakrona snart :)
Underbart Liam pratar så mycket nu o det är så härligt :)
Lite stressad nu för han väntar på att få spela på min telefon ....

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards