liamkillen

Alla inlägg under januari 2014

Av liamkillen - 17 januari 2014 20:14

Idag har jag blivit såå firad :) en toppendag <3 vill ikväll bara visa min fina tårta som mamma beställt :) återkommer med bilder på firandet imorgon.. <3

Angry Birds såklart :) <3

Av liamkillen - 15 januari 2014 21:48

Liam älskar ballonger :) :)
Så blåsandet har börjat :) ;)

Av liamkillen - 15 januari 2014 18:45

Liam har åkt till Kortids idag o kommer hem på fredag strax efter kl 14.. På fredag är det Liams 7 års dag :) o jag har haft många turer med mig själv om jag ska hämta hem honom redan på torsdagkväll ?! Efter samtal med Kortids fick jag veta att dem gör mys frukost på fredag morgon med paket o sång vilket gjorde mig lugn o glad :) sedan bjuder Liam på glass i klassen som jag levererat idag. O när han sedan kommer hem blir det paket o familjekalas. Så jag tar ett djupt andetag sväljer mammaångesten o gläds med Liam som kommer bli såå firad på sin 7 års dag :) <3 kramar min älskade lillkille ses på din 7 årsdag <3

Av liamkillen - 14 januari 2014 19:26

Lite spel o lite glass innan sängdags. Imorrn blir det en sväng till Kortids igen efter skolan o på fredag fyller jag 7 år :) det ska bli kul :)

Av liamkillen - 12 januari 2014 20:57

Idag har jag träffat alla mina systrar <3 på förmiddagen va Erica o Frida här, vi byggde lego o va ute en liten stund o åkte pulka. Jag blev jätteglad att träffa dem. Kom snart igen syrror :)

Efter det kom min syster Dessan o vi "hängde" ihop i några timmar åt korv med bröd bl.a :)
Sedan blev det lite shopping också :)

Jag är jättenöjd med dagen har ju dessutom fått fiskbullar till middag :) :) det ni ;)

Av liamkillen - 12 januari 2014 19:44

Igår va jag på Busiz o rusade runt o lekte med mina kompisar Charlie o Alex det va jätteskoj :)

Efteråt blev det pommes på Donken :) :)

Av liamkillen - 8 januari 2014 18:26

Idag började skolan igen efter lovet o det va jättekul att träffa alla :) Jag är lite trött ikväll vaknade nämligen 03.15 imorse ( natt säger mamma) o kunde inte somna om ;) ;)
Lite ficklampemys i sängen innan det är dags att sova :) ;)

Av liamkillen - 5 januari 2014 21:44

Det är jag o tjejerna som varit på kortids i helgen   

       

idag åkte Linda o jag på bio, jätteskoj     

         

kom hem till en glad o nöjd mamma som också haft en  fin o bra helg     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards