liamkillen

Alla inlägg under januari 2014

Av liamkillen - 24 januari 2014 21:30

Idag förstår jag inte hur jag ska räcka till för dig! <3

Av liamkillen - 22 januari 2014 23:20

Vad gör man med saknad ?? Liams saknad o sorg! Hur hanterar jag det på bästa sätt!! Berätta gärna hur ni gör eller ge tips på vägen tacksam för allt :)

Av liamkillen - 22 januari 2014 20:51

                 

                                                                                                                                                          

Av liamkillen - 20 januari 2014 22:41

Jag "mamma alltså" :) har streckläst en bok.. En bok som gett mig mer perspektiv o insikt som ger mig tröst när det är kämpigt o när tröstlösheten kommer över mig när jag tycker att allt är jobbigt o när jag inte ser resultat av allt vardagligt slit. Ja helt enkelt när vardagen är svår som ensamstående till ett "funkis" barn..
Boken heter "alltid för er" o handlar om...

En mamma som blir ensamstående med tre barn alla med diagnos autism utvecklingsstörning lätt översatt .. Pappan försvinner o tar inget ansvar för barnen däremot bråkar han o ställer till problem som i slutändan varje gång drabbar barnen o försenar dem i deras möjligheter att utvecklas o må bra..
Sorglig bok med allt för många ingenkännanden. Men som också levererar styrka o tro på att det går, det kommer att funka o jag vill ge allt till min underbara son så att han kommer få ett underbart liv <3

Av liamkillen - 20 januari 2014 20:30

  

Började på kortids       

             

på eftermidagen blev det kalas hemma   

                                     

Tack till familjen o till alla er som skickat presenter o kramar     


Av liamkillen - 20 januari 2014 19:47

Jag blev jätteglad :)

Av liamkillen - 20 januari 2014 19:45

På min födelsedag :) på Kortids med paket sång ballonger o liten tårta :) på morgonen, sedan i skolan med kort kungakrona sång o glass. Tack alla ni från mamma o mig :)

O tack farfar för födelsedagskortet :)
När mamma får låna datorn av mig så kommer lite kalasbilder också :);)

Av liamkillen - 20 januari 2014 18:42

Idag har jag varit här

Sa redan ute på parkeringen innan vi hunnit in " hej då doktorn" men det hjälpte ju inte..

Vi anmälde oss och gick in. Jag pratade hela tiden om doktorn som kanske skulle kolla magen, handen eller vaddå?!
Först fick jag leka en stund sedan skulle jag mätas o vägas men nääää det hade jag inte lust med alls sedan fick jag träffa doktorn o hon va rolig att prata med.. Men när hon skulle lyssna på min mage så gav jag henne leksakshästen att lyssna på istället. :) :) så blev det provtagning också förstås men då skrek jag i högan sky för då hade jag totalt tröttnat på det där doktor stället.. ;) å råga på allt blev det plåsterlapp på fingret också usch :( jag tyckte jag uppförde mig riktigt bra men mamma tyckte nog något annat ;) ;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards