liamkillen

Alla inlägg under september 2012

Av liamkillen - 25 september 2012 19:57

Nu ska jag avslöja en sak: varje kväll precis innan mamma lägger mig i sängen så sjunger vi   ja det är väl inte jättekonstigt, men det ska vara en speciell låt varje dag året runt (o det har gått ett par år nu) LUCIASÅNGEN sjunger vi och vi har förstört den totalt med knäppa vinklingar o tjut...   men det är hejdlöst roligt tycker jag   

Sov så gott, snart dax   

 


Av liamkillen - 23 september 2012 09:19

jag har målat fina teckningar till mamma   som hon fick när hon hämtade mig på kortids.

     

jag var och hälsade på i skolan också med Veronika där jag troligtvis ska börja nästa höst, det var skoj dem ville knappt släppa mig därifrån    

Av liamkillen - 19 september 2012 19:02

Idag blev det en sväng på stan efter förskolan, o rutin då är att jag får en "stor pommes" sedan kan mamma göra sina ärenden i lugn o ro   

Väl hemma så gick det knappt en timme innan jag slöt upp vid mammas sida mitt i Mora Träsk tittandet o viskade sooova.... ibland är min mamma rätt snabbtänkt?? hm, så hon svarade direkt självklart får du sooova. så här sitter jag nu med pyjamas på o ska strax nattas   

 

jag har två jobbiga veckor framför mig eller ja både mammis o jag faktiskt, det är besök hos ögonmottagningen, öronmottagningen, ortopedtekniska (vet ni vad det är?) samt att mamma har möte med LSS och möte med Kortids... samtidigt ska mamma hinna jobba o jag ska hinna vara på förskolan (mitt jobb, för den som undrar)  

Är det detta som kallas livspussel???   vi klämmer in lite kortids för mig o lite party, party för mammis det närmaste dagarna också   

Sov gott, det behöver jag iallafall.    


Av liamkillen - 17 september 2012 19:08

Igår var jag med Dessan o Kim    vi gjorde lite allt möjligt, bland annat var vi o hälsade på hos Kims mamma o pappa

o deras hund   

         

sedan åkte vi bil   

 

och såg dem här   

 

tack för en fin dag      

Av liamkillen - 16 september 2012 10:53

Mums, här äter jag spaghetti o köttfärssås och tittar samtidigt på "Mola Kläsk"   

         

Av liamkillen - 14 september 2012 22:14

allt gick bra idag jag väger 17 kg o är 104 cm lång

o fick beröm för motoriken (kan vara studsmattan) o mamma blev glad gunga är bra o balansövningar mm mm

har ingen bild därifrån men jag är ju alltid snygg   

 

Av liamkillen - 14 september 2012 19:49

o jag är arg  o ledsen    

 

absolut Liam - mamma säger:  jag försöker men det är inte alltid lätt, när människor sviker.. så är livet vissa kan man lita på och vissa inte. Dem som är dig nära o håller dig kär gör det inte dem kommer alltid finnas där för dig nu o framöver oavsett vad som händer.. kärlek   

Av liamkillen - 14 september 2012 11:40

Efter två dagar med hög feber så mår jag lite bättre nu, jag sov till halv tio i morse   

här grejar jag  med min "tab"

                 

idag är förskolan stängd så även om jag inte varit sjuk så skulle vi ha varit lediga   vi ska åka till sjukgymnasten säger mamma "jag har visst en tid där idag"   


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards