liamkillen

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av liamkillen - 26 juni 2012 23:48

o klart för några dygn på Kortids   

   

och eftersom  mamma tycker att det är liiiite jobbbigt att jag far iväg så ska vi nu visa skörden av egna jordgubbar, varje dag blir det nu typ såhär många

mums för andra men inte för mig    

Av liamkillen - 26 juni 2012 23:15

Vi har även hunnit gratulera denna fina tjej   med mörkt långt hår som just blivit husägare   

 

jag gillade verkligen att grotta ner mig i eran soffa

 

efter att ha suttit här    och här hamnade jag för att jag hela tiden sprang som en tok runt på tomten och även ut på vägen.. ja man kan väl säga att mamma fick nog helt enkelt    men som sagt här satt jag en kort stund o sedan ville jag bara mysa i deas soffa o INTE åka hem   

Tack för gott fika o hoppas att du är nöjd med presenterna   

Av liamkillen - 26 juni 2012 22:50

Synd att ni inte kan känna den fräscha doften av mina Tubbisar.. dem är nämligen nytvättade   

   

här är dem på "torken"    o luktar väldans gott.. vet ni att dem brukar lukta typ sur mjölk blääääk o urk ... 

Av liamkillen - 26 juni 2012 22:32

Sjävklart har även jag firat en härlig midsommar   

     

och totalt snöat in på "talking Tom"

 

   

 

 

ser ni all sand på min näsa?? hehe säger inte vad jag har gjort.. ni får gissa   

   

det var skoj att få lite nya "impulser" som dessutom faktiskt tränar mitt tal   slevar glass här syns det??   

     

Av liamkillen - 26 juni 2012 20:38

Vi har ju alldeles glömt    att jag gjorde ett fint armband till mamma sist jag va på kortids

och hon blev ju såå glad och har redan använt?? heter det så?? det flera gånger..

Tack min lille son     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards