liamkillen

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av liamkillen - 19 juni 2012 22:32

Hm konstigt ord men det har jag fått i ögat idag   

Kolla här ...

 

snyggt njaa ?? kliar lite och irriterar lite men men... 

Av liamkillen - 19 juni 2012 21:27

Vi har haft midsommarfest på dagis idag   

men jag gillar att festa i den här

         

tårta nää vill jag nog inte ha   

  

lite spring

 

och dans o sång hör ju till   

     

 lite tårta åt jag allt mest för att man skulle     

på vägen till bilen sedan kollade vi på jaa vatten?!    men det var skoj faktiskt   

   

och till sist mina finkläder som jag skulle haft på mig "lerade" jag ner precis innan det var dags    

haha fröknarna trodde att dem skulle lyckas men icke hihi    men som mamma säger det är bara kläder   

Av liamkillen - 19 juni 2012 20:41

Mamma har varit i Björkvik i helgen    i Jockes o Alexandras hus som dem just flyttat till      

Mamma sa: att Dessan hade bakat den goda tårtan som dem smaskade på ute i solen   

 

mer bilder kommer snart när jag är på besök     

 

hej hej nu blev det suddigt här    

Av liamkillen - 19 juni 2012 20:32

sedan några dagar såklart    vi va ju på "Donken" i fredags o det var gott, men lite ledsen blev jag o frågade efter "min mamma"

annars har det varit bra

 

jag har ringt mammis ocskå... på låtsas alltså   

   

och sjungit för min "Tubbies"

 

o lekt ute i regnet

   

mamma o moster Ingela kom o hämtade mig på söndagen och vi åkte direkt hem till mormors 80 års kalas   

     

mums o grattis mormor     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards