liamkillen

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av liamkillen - 31 maj 2012 21:17

Mamma hann bara svänga in på området så rann tårarna o jag sa INTE gång på gång..

mamma stannade bilen o vi pratade eller jaa mamma frågade saker o jag kan ju inte riktigt förmedla svar men jag kunde ju tala om att jag inte ville till kortids och att jag ville åka bilen hem .. mamma och jag   grät en skvätt ihop...

Kämpa kämpa. mamma behöver egen tid och jag behöver komma loss lite från mitt starka band till mamma jaaa ni förstår säkert o samtidigt inte... så är det för mig...

Själva lämningen gick okej, mamma o jag bäddade min säng med Tubbies, kudde, pyjamas mm sedan fick jag direkt se på Tubbiesfilm. o jag gav mammis puss o kram med en viss tveksamhet.... men imorrn ses vi igen   fast då ska Dessan o Kim passa mig o det gillar jag jättemycket  

Här är jag men ändå inte  

 

jag tror mammis njuter av sina fina mors dags blommor  

   

men lite hemlig är hon allt? jag får inte veta vad hon gör när jag inte är hemma       men, men tror hon klarar sig bra iallafall   

en liten förkoll på nästa fredags händelse   Ooo Dennis kolla inte bloggen just idag  

        



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards