liamkillen

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av liamkillen - 14 maj 2012 17:40

Utelek på gården

         

och sedan lunch "korv o mos"   mumsigt...

 

efter lunchen bar det iväg på marknad "Oxelö marknad" 

   

jag tittade på massor av saker, den här tyckte jag va söt  

 

men den här "SvampBob fyrkant"  fick följa med mig tillbaka  "hem till Kortids"

 

och på lördagskvällen blev det myys igen med popcorn denna gång  

En fin helg som både jag o mamma tackar för   

Mamma fick en stoooor kram och en munpuss när hon kom o hämtade mig på söndag em. Det var ju ändå "Mors Dag"            














Av liamkillen - 14 maj 2012 17:20

Äter ett rejält mellis innan vi ska åka till Kortids, makaroner o köttbullar   jag kör lite med Dessan liite bekväm kan man väl få vara??  

         

sedan blev det hopp in i bilen o iväg till Kortids för en helgvistelse där   Dessan följde såklart med "av flera anledningar"  

Började vistelsen med lite "Tubbies" för att komma i stämning     och intog denna "pohs"

 

och sedan denna  

efter en stund blev det kvällsmat Pommes och lövbiff, trots att jag ätit ordenligt innan så smakade det gott med pommes o ketchup iallafall  

 

kvällsfix och sedan fredagsmyyyys  

     

såhär gott sov jag sedan med Lala o Poh...       

 

natti natt från oss alla tre    

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards