liamkillen

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av liamkillen - 8 maj 2012 18:41

Jag har inte varit på förskolan idag för fröknarna har haft utbildning   hoppas att det lärt sig något lattjolajban till imorrn när jag kommer igen   

mamma har ju då såklart också varit ledig idag för att ha "ledigt" med mig     

jag började dagen lite lugnt i puffen med mammas strumpor o lite gott att dricka    

 

efter gröt och påklädning for vi in till stan, massa ärenden skulle avverkas och handla mat på Maxi hann vi också med innan vi for hem (där mötte vi farfar förresten o det var skoj  )

Efter en sen lunch och en kort stund i solstolen (för mamma alltså) så blev det pajbak och storfrämmande från nästan (over there, mammas ord hihi) Östersundsbesök o mormor samt syskon med partners bara Dennis o Liza som saknades. (Kimmen kom också men lite senare)

                   

jag vill tacka för mitt fina paket som jag fick

 

och mamma vill tacka för sitt  

 

mysigt att träffas o leka o fika i solen  

Tackar för idag med en Tubbiesfilm

         

o morsan ännu en bajsblöja     nr 4 för dagen   men ta det lugnt ska ju sussa snart               

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards