liamkillen

Alla inlägg under mars 2012

Av liamkillen - 15 mars 2012 12:20

Idag har det kommit hem liite kartonger till oss  

med det här  

   

från och med nu är dem gratis o mamma slipper släpa hem fler blöjpaket.

Känns som julafton men mest för mamma  

Just nu väntar vi på att dem ska ringa från barnkliniken så att jag kan få en tid o bli undersökt, tror att jag behöver lite starka grejer för att jag ska friskna till     

Av liamkillen - 14 mars 2012 18:38

Jag är trött o vill sova nu!!! feberkoll först o medicin

   

imorrn blir det doktorn säger mamma... går liksom åt fel håll    

sover nästan redan Zzzzzzz....... 

Av liamkillen - 14 mars 2012 17:26

Usch jag mår riktigt dåligt, tjock i halsen o hostig väldigt snorig o feber min ork är halverad o mer än så stundtals   antingen sover jag eller så tittar jag på Tubbies på den "nya" dvd:n som mamma tror att hon nu har räddat genom att göra såhär    vad tror ni??

 

jo nu har hon nog lyckats men den där lampan... DEN kommer inte få vara ifred   undra just varför den är i plast??

Ja just nu är jag ju väldigt stillsam men men snart så!! lampan har jag lyckats bära iväg med lugnt o stilla två ggr iallafall jag tycker den passar bättre i mammas sovrum, minns att den stod där förr    

Krya på mig nu    

Av liamkillen - 12 mars 2012 19:59

Hm, mamma har inte varit glad ikväll   kan bero på att detta är reserv dvd:n nr 2 som nu är trasig, fy mig  

men en lösning är på gång mamma har berättat, gillar den inte riktigt men men mamma bestämmer, visar senare  

En trappa ner såg det ut såhär  

tur att jag skulle hoppa i säng  

mamma ville visa att lite bättre blev det efter en kraftansträngning såå kolla här   

hon får godkänt, kanske tur att lite tvätt ligger i tvättstugan, för  lådorna i mitt rum är ju överfulla      

         

Av liamkillen - 12 mars 2012 18:48

Lördagen startade med en långpromenad redan kl 8.30 o lite gungande på vägen när vi gick förbi en lekpark, o det finns några i Stigis  fikabesök såklart senare på dagen när de andra vaknat  

       

på söndagen hjälpte pappa o Erica oss o sätta upp studsattan, ååh vad jag längtat efter att hoppa               

pappa fixade grinden som hade rasat ner under vintern, bra så att jag inte kan smita       Tack pappa  

   

Av liamkillen - 9 mars 2012 17:36

se här bara  

             

vi har fikat o handlat idag på vår lediga dag      

Av liamkillen - 5 mars 2012 18:16

Jag har varit ute o lekt i det fina vädret i helgen och mamma har hängt upp min gunga   

         

vi har grillat gott och tittat på ...  

och ätit ostbågar  

 

lite hamnade visst på golvet också, men jag vet inte hur det gick till??   o ändå fick jaaag städa, hm...?

      

    

Av liamkillen - 5 mars 2012 17:58

Jag har varit på "Vipsen" o ätit med kortids, ännu en gång   man har väl "vart" där förrut  

         

sluuut!

 

  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards