liamkillen

Alla inlägg under januari 2012

Av liamkillen - 19 januari 2012 16:52

Igår innan sängen ropade så la jag mitt fina pussel som jag fick av Liza på min födelsedag  

         

Av liamkillen - 17 januari 2012 21:36

Hurra hurra hurra för mig idag   

men imorse när det blev sång o paket på sängen så var jag såhär trött  

 

på dagis bjöd jag på glass o vi firade mig        

       

ett fint underlägg med bilder på mig på gjorde vi också  

 

och på kvällen forsatte kalasandet

    

                         

 jag fick många fina presenter puzzel, kläder, arbetsbänk och sådana här

  och här kör jag...

   

Tack alla ni för en fin 5 års dag, på lördag blir det kalas igen              

Av liamkillen - 17 januari 2012 21:20

Jag har varit i E-tuna med mamma o pappa, där skulle jag göra en koll av min hörsel.

Här leker jag lite i väntrummet  

         

hörselkontroll tanten hade roliga maskiner dem ville jag testa lite

 

   

jag skulle tydligen sitta på andra sidan bordet med  på huvudet o varje gång jag hörde ett pip skulle jag sätta en kloss på hålplattan.

Det gick bra och hon sa att jag hörde bra också   innan vi for hem blev det lite fika i cafeterian.       

Av liamkillen - 15 januari 2012 16:57

från Kortids.. idag var vi i ridhuset och tittade på hästarna  

     

och såklart har jag ju även lekt en hel del både inne

     

och ute

     

kollar om blomman behöver vatten  

lite kvällsmys har det också blivit  

     

jag har haft det jättebra  

och såhär fina hyllor har mamma fixat i mitt rum tills jag kom hem.  

det firade jag med att duka upp en "brak" middag till mamma o mig      

        

Av liamkillen - 14 januari 2012 21:46

Mamma har kapat bloggen jag är ju på Kortids som alla vet  


Imorrn kommer jag "mamma" visa bilder på fina hyllor som är fixade i Liams rum .. äntligen

Men ikväll blir det lite annat för mig.. vi får se vad jag lyckas göra äta gott o kanske köra.. näää det där blev ju jättetokigt inte köra va??

Gå ut o ha kul nä det är ju inte jul...

Eller bara vara måste jag förklara???

Ha det gott     

Av liamkillen - 13 januari 2012 14:49

Nu ska vi se vad jag med mejseln kan göra, bända o skruva o kanske förstöra.

Mohahaha!  

 

men mamma hon tyckte såhär  

Nu ska jag åka till Kortids och vara där hela helgen. Vi ses nästa vecka         

Av liamkillen - 12 januari 2012 18:25

sköönt efter en låång dag  

     

Av liamkillen - 10 januari 2012 18:51

En vanlig kväll hos mig, lite dans i pyjamas till smurfrock  innan det är dags för sängen  

       

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards