liamkillen

Alla inlägg under december 2011

Av liamkillen - 28 december 2011 17:59

Vilken ska det bli?  

   

nu så tror jag att jag har bestämt mig  

äh, gör nåt annat istället  

     

eller nja vill nog kolla "Tubbies" iallafall

 

ibland är det bara så svårt att välja             

Av liamkillen - 17 december 2011 18:26

Jag har klätt granen, ätit jullunch, pysslat o lekt och även gjort en julklapp till mamma  

Alltihop har jag gjort på Kortids  

här dansar vi in julen  

   

och här har jag lite annat på g  

sedan blev det lunch med köttbullar, korv o Jansons frestelse. Det var gott  

     

här målar jag

     

och titta vilket fint pepparkakshus vi har gjort  

 

även granen hemma har klätts nu, men i år får den stå i hörnet för där min "puff" ska stå får den absolut INTE stå, så det så  

                   

Av liamkillen - 15 december 2011 18:05

Jag har varit o hälsat på Dessan i deras nya hus, dem har just flyttat in. Det fina köket har dem gjort själva  

       

sedan var min pappa o min storasyster Erica på besök  

 

och här en katt och en groda? kanske..    

 

        

Av liamkillen - 13 december 2011 18:59

Blev inget lussefirande på dagis imorse eftersom vi är hemma o sjuka :(  men vi har iallafall diskat i glögg, hoppat på lussebullar o matat katten med pepparkakor, sedan tyckte mamma att vi skulle åka o handla "göra nåt vettigt?? som hon sa"

Här packar jag upp det vettiga  

 

jaa sedan har jag varit tomte

 

o sjungit

   

   

o efter det badat  

               

mamma tycker att det är klippdags, men jag tycker att jag är siiin     

just det det kom en tomte hit idag o ville låna telefonen, han hade sådana här kläder o fick ringa sin mamma   

   

bäst att va extra snäll nu  

jaa, och för att göra denna dag normal avslutar jag den med lite "Tubbies"  

 

Sov så gott    

Av liamkillen - 12 december 2011 14:06

eller så kan man ligga såhär och också ha det bra  

   

hm, mamma verkar lite uttråkad    

Av liamkillen - 12 december 2011 13:39

Idag är jag hemma och vilar min mage som inte mår bra    och då kan man göra såhär   

   

bara ligga i favvopuffen och ha det bra    

Av liamkillen - 10 december 2011 17:06

Jag har bakat pepparkakor på Kortids  

               

Mums    

   

Av liamkillen - 6 december 2011 18:51

Igår var dagis stängt o då for vi runt o köpte julklappar?? konstigt, trodde jag "tomten" gjorde? men mamma kanske är "tomten"?  

Idag har vi iallafall haft mysmiddag med ljus på bordet (trots mig) efter en   bra dag på dagis, mamma har varit på möte om mig på "Haben" o verkade ha laddat på lite av ideér   som hon tror kommer funka på mig. Men hallå! här sitter jag som ett ljus, hur svårt kan det vara??

   




  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards