liamkillen

Alla inlägg den 4 september 2011

Av liamkillen - 4 september 2011 18:53

Jag har varit på barnteater med Alex på "Bibblan" i Oxelösund. Jag tyckte det var skoj men Alex ville hellre låna böcker  

 

            sedan kunde man cykla lite o åka rutchkana.. vilket roligt ställe fik fanns det också men vi skulle hem till Alex o fika  

       

  på väg...

  vi stannade en stund o lekte i en lekpark  

         men snart nog ville jag kila vidare

  väl hemma hos Alex blev det äppelpaj o glass ute på deras altan. Alla satt o mumsade o njöt i solen   när jag bara tänkte att jag skulle gå in i deras hus en stund, jag tog de få kliven fram till dörren stängde den o vred om..... 

oj oj oj... sedan satt jag på insidan o de andra på utsidan de tjoade att jag var tvungen att öppna vrida på "mojängen" på dörren...samtidigt som de kikade in på mig genom rutan i dörren..

Nää jag lyckades inte öppna dörren så till slut slog Tomas sönder glaset i dörren med en yxa, jag blev livrädd o satt o tryckte i Alex säng när mamma äntligen kom in o hämtade mig.

Slutet gott allting gott.. Tack Tomas o Sofia för erat lugn när jag kaosade till det hos er      

Slutar med lite bilder på Theo Alex gulliga lillebror     


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards