liamkillen

Alla inlägg under augusti 2011

Av liamkillen - 17 augusti 2011 21:05

Idag har kameran varit med mig på dagis, jag har lekt inne

      efter mellismackan bjöd Alexander som fyllt år på glass, mums det var gott  

jag har också lekt ute i sandlådan

      och här har jag väldigt roligt, kanske beror på sällskapet  

        


Av liamkillen - 16 augusti 2011 23:09

Idag när vi kom hem var min kusin hemma hos oss "Bassen" o hans mamma o pappa o mormor, de höll på med maten och vi grillade jätte god mat   även Jocke o Alexandra kom över och åt med oss.

Här kopplar kussen och jag av en kort stund...

   annars var det mest full rulle som gällde, grillning på g

    och efter maten ville vi bada i poolen och det fick vi såklart

    här badas det för fullt  

               lite kallt var det faktiskt men vi blev inlindade i varma filtar när vi kom upp  

Jag har haft jättekul ikväll och när mamma lagt mig somnade jag på direkten   



Av liamkillen - 14 augusti 2011 19:26

på mig från helgen när jag var på Kortids   här är jag i lekrummet

          Siri och Sofia var också där

    här läser jag lite i soffan

  här äter jag pasta med baconsås..

     

Allt har bara varit bra och personalen har tagit korten så mamma kan se hur jag har haft det.   

Av liamkillen - 13 augusti 2011 14:53

Idag ska jag till "Kortids" och sova kvar   undra just om de vet att jag är en "rocker" bara gitarren som saknas här   

   

  väskan är packad och snart åker vi, mamma ska visst bort på fest och äta kräftor, så vi ses imorrn då. Kramisar   

Av liamkillen - 9 augusti 2011 19:58

Vi har busat och jag har skrattat jättemycket...  

           

Av liamkillen - 8 augusti 2011 20:43

jag spelar, dansar och sjunger  

             

Av liamkillen - 7 augusti 2011 19:24

Efter en helg med full rulle hela tiden och en dag på "kortids" så har jag här landat i min "bästa" puff med smörgåsrån och en Teletubbiesfilm, snart är det sovdags för imorrn är det dagis igen, då öppnar min avdelning  och "mina" fröknar är tillbaka   

     

Av liamkillen - 3 augusti 2011 20:50

jag har fått nya armpuffar som ska vara jättebra och stimulera min motoriska utveckling, mamma köpte dem idag på badhuset så nu ska jag inviga dem   så här ser de ut.

     Usch solen i ansiktet    




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards