liamkillen

Alla inlägg under augusti 2010

Av liamkillen - 7 augusti 2010 21:09

Poolskötaren har tagit ledigt :) så det fick bli bad i "lillpoolen" för mig. Jag älskar att bada o plaska :)

      

Av liamkillen - 6 augusti 2010 10:35

Jaha så var jag alltså på barnkliniken igen, en kort stund lekte jag i väntrummet sedan sprang jag mest omkring o pratade med alla andra både personal o besökare :)

 

efter någon halvtimmes farande i korridorer med mamma i släptåg så blev det min tur

Gröna stolen, här har just emla plåstren plockats bort :(

 

lite hann jag leka innan jag fick sitta i mammas knä o proverna skulle tas.

 

ja va lite ledsen men mest för att de höll i mig..

sedan fick jag välja ett klistermärke :)

och ett plåster blev det såklart.

senare på dagen blev det mjukglass i hamnen, jag ääälskar mjukglass :)              

Av liamkillen - 4 augusti 2010 22:51

Tänk på mig imorrn bitti... trots semester ska jag emlas överallt o sedan bär det av för provtagning :( :( Livet är inte rättvist...(har jag hört)

  


Av liamkillen - 4 augusti 2010 20:34

Jag har varit o hälsat på min kompis Alex :) Charlie o Friman var också där :)


   

Utsikten från deras altan är riktigt schysst :) :)

 

o såklart blev det "fika"

o sedan gick vi ut till lilla ön o "tittade" på vattnet...

här fick jag INTE bada, hörde jag en skarp röst säga :)

             

Av liamkillen - 4 augusti 2010 19:21

Syrran o jag kör lite akrobatik o den  här blev rätt lyckad tycker jag :)

o sedan blev det lite "magpruttar" det är ju såååååå roligt :)

     

Av liamkillen - 4 augusti 2010 18:38

Nu är jag klar för dagens äventyr :)

men hallåååååå hur länge ska man behöva vänta egentligen??????

     

Av liamkillen - 2 augusti 2010 20:55

Ja det kan man bli ibland av allt som händer o sker :) (mamma instämmer också)

   


           

Av liamkillen - 2 augusti 2010 19:40

Lisbeth o jag leker keps "leken" reglerna är lite konstiga men jag vann iallafall :)



        

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards