liamkillen

Alla inlägg under april 2010

Av liamkillen - 21 april 2010 20:20

Idag hämtade Dessan o Kim mig på dagis    sedan gick vi hem i snöregnet och lekte   

 

     

       

Av liamkillen - 20 april 2010 19:45

Imorse skulle jag ha emla plåster i båda armvecken o sedan åkte vi till provtagningen o tog tre olika prover... bla för borelia.

Jag gillar inte plåster av något slag :( :(

O sedan blev det ett annat plåster efter provtagningen..

Så här tyckte jag om det......  

men det blev roligare när jag upptäckte mig själv :)

     

Av liamkillen - 19 april 2010 19:26

Idag har vi varit på barnkliniken.... jag har fått konstiga utslag med ringar runt???

 

Doktorn misstänker Borelia :( så jag fick Kåvepenin... smakar blääääää!!!

Sedan var vi o köpte nya skor... fotriktiga från Vincent :) dyra tyckte mamma... men jag loooovar att vara rädd om dem hi,hi...

Lite kvällsbad o sedan sussa kudden.... imorgon blir det barnkliniken igen :( :(  

    

Av liamkillen - 18 april 2010 20:26

Idag kom min storasyster Erica o hälsade på... jag blev jätteglad :) hon var här i flera timmar o åt middag med oss också :)

Vi var ute o lekte...

     

Vi kramades o busades i soffan :)

   

och vi lekte på mitt rum :)

           

Av liamkillen - 18 april 2010 20:16

Idag blev det en "lång"promenad :)

Äh, tråkigt... jag vänder....

Naturbarn :)  ??!!

   

Tydligen hade vi inte hela dagen på oss... så det blev vagnen :)

     

     

Av liamkillen - 17 april 2010 14:42

Idag har jag varit på ridskolan igen o jag fick rida på Penny :)

Först klappade jag och underhållde Penny lite..... medan hon blev borstad o sadlad.

   

sedan bar det iväg... jag tyckte det var jättekul satt där o sjöng, skrattade o tjoade. Inte ville jag att nån skulle hålla i mig heller... "kan själv" :)

       

Min kompis Charlie på "sin" häst.

          

Av liamkillen - 16 april 2010 23:26

Före....

och efter...

     

Av liamkillen - 16 april 2010 22:40

Jag hoppade studsmatta med min storasyster, jag flög o skrattade o hade jättekul :)

                 

men jag är inte bara glad hela tiden... blir arg när jag inte får busa hur mycket jag vill...

    

Jag har ramlat idag, så jag är lite småsårig i ansiktet :(

          Oj vad hände nu???? Jaha klart jag vill gunga :)  

  



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards